CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tik TOk TeK

Owner Blog..!!

Owner Blog..!!
hYE koRAng tHX cOZ vISiT Aku pyE bLog.. koRAng leh komEn bLog aku nI biLEr2 MAse Je.. heeeEE... tHX...

Sunday, September 4, 2011

always be smile if u hv probs.. ahahaa!!!


SENYUM

aku selalu senyum lau kene marah ke..kene sindir ke..kene sakitkan aty ke...sume kene la...
huhh ngn senyuman org yang kite tuh akan ase serbe salah nk marah...
tp org salu skit aty tgk aku asik senyum lau kne marah.. dah tuh nak wat cam ner 
dah tuh je aku tau.. lau aku tengking balik kang laen lak jadi...
sape yg da kenal ngn aku mesti paham.. sape yg xknl msti ckp aku crazy girl....
xkesah la dok...janji waa senang..... ahahah.... byk bende yang da jd dlm hidop aku ni...
tp nk wat camne da dugaan n cabaran dlm idop kan.... lau thn troz kan idop lau x huhhhh tuh
yang ade bunuh membunuh oto dibunuh tuh.. ahahha take it cyesly la beb...k la sampai sini je.. 
hope enjoy visit n bace blog yang xseberape ni k

No comments:

Post a Comment